lørdag den 15. marts 2014

Velkommen til Kreastil

Rigtigt hjerteligt velkommen til Kreastil !


Mit navn er Lena, jeg er gift og mor til 2 fantastiske drenge.
Her på matriklen bor der også 2 golden retrievere og 1 stk overordentligt egenrådig hankat.
Jeg er uddannet pædagog, men har også været selvstændigt erhvervsdrivende med egen forretning i et års tid. 
Jeg har vist altid været kreativ, men de mange forskellige interesser har fået lov til at fylde meget mere i mit liv, jo ældre jeg er blevet. (og nej så gammel er jeg heller ikke:-) )
Jeg har lavet i bunkevis af kort og æsker, smykker i skind og perler, syet både på maskine og i hånden, foldet tasker i papir, filtet både vådt og tørt, strikket og hæklet (uden særligt gode resultater for der rækker tålmodigheden bare ikke) samt arbejdet med skind.
I dag er det dog helt klart papiret, der fylder mest i min kreahule, og jeg laver både kort og scrapbooking og mange andre sjove ting, som I nok skal få at se med tiden. 
Denne blog kommer til at handle om alle mine ideer og mange kreative eksperimenter.
Jeg handler faktisk alle mine materialer i Gavlhuset i Haverslev, så når jeg skriver om forskellige ting herinde vil jeg linke til deres hjemmeside, så I nemt kan finde materialerne og læse mere om dem.

Lad os nu begynde med et lille kig ind i min kreative hule


Det er her jeg sidder og lader timerne flyve.
 Jeg har et noget hysterisk forhold til rod og kaos og kan slet ikke lade fantasien få frit spil hvis der ikke er orden og systemer i mine ting. Derfor laver jeg også ofte om i "hulen" hvis jeg får en ny og bedre ide til opbevaring/organisering.


Her er mit høje bord med min elskede E-bosser. Jeg bruger det både til at lave layouts på og klippe når jeg syr, og så er det iøvrigt rart, at kunne veksle sin arbejdsstilling af og til. 
Det er lavet af nogle forskellige kommoder og reoler med en god kraftig bordplade ovenpå. Bordpladen er så beklædt med en god voksdug, som er nem at holde ren og da jeg både limer og skærer ved bordet har jeg ganske enkelt lagt et par af de helt store grønne skæreplader ovenpå dugen, så jeg ikke behøver være så forsigtig.



Jeg har været heldig, at finde en god brugt papirvogn til alt mit papir, og selvom jeg ved købet mente at den var rigeligt stor, så varer det nok alligevel ikke så længe før den også er helt fyldt ud.


 Jeg glæder mig til at dele alle mine ideer med Jer og håber at rigtigt mange har lyst til at følge med.
Hvis I skulle få lyst til at se mine projekter "Live" så vil de jævnligt være at finde i Gavlhuset i Haverslev, hvor jeg har en aftale med Lene om, at der både er materialelister og eventuelle modeller ved hver enkelt projekt.

På gensyn her på Kreastil.



12 kommentarer:

  1. Hej søde ven. Dejligt du er igang. Glæder mig til at søge inspiration på din blog. Tak fodi du har inspireret mig til nye hobbyer. Varme knus Jette B.M.

    SvarSlet
  2. Skide fedt! Jeg glæder mig til at følge med :) kram fie

    SvarSlet
  3. Hvor spændende!! Stort tillykke med din blog!! Jeg vil følge spændt med - til trods for tiden lige p.t. ikke er til kreativitet. Held og lykke!! :-) Kh Mette

    SvarSlet
  4. Super flot side - og dejligt at du kommer til at lave noget du virkelig brænder for og er dygtig til.Knus Jette

    SvarSlet
  5. Stort tillykke med bloggen:-) og velkommen til bloguniverset :-) Knus

    SvarSlet
  6. Sejt Lena - Tillykke med bloggen :-)

    SvarSlet
  7. Hej Lena. Hvis DU ikke skulle lave dette, hvem skulle så? Du er så mega kreativ, idéfuld og dygtig. Knus Bente Winther

    SvarSlet
  8. Hej Lena. Super flot side du har fået lavet. Held og lykke med det kreativ. Knus Malene

    SvarSlet
  9. Tusind tak til alle for den fine modtagelse!! Jeg er både stolt og meget glad for alle jeres meget positive tilkendegivelser og håber at I har lyst til at følge med i fremtiden.
    I er altid hjerteligt velkommen til at kontakte mig både her på Kreastil og via mail hvis der skulle opstå spørgsmål, så vil jeg med glæde hjælpe Jer.

    SvarSlet
  10. Tillykke med bloggen Lena :-)
    Jeg glæder mig til at følge den og se dine kreative udfoldelser og lade mig inspirere.
    Tak for at du har lyst til at inspirere og dele på denne måde!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak lilian. Og det vil glæde mig rigtigt meget hvis du har lyst til at følge med og lade dig inspirere. Du er så hjerteligt velkommen i hvert fald.

      Slet
  11. Superskønt følger meget gerne

    SvarSlet